Få hjælp til jeres trivslen på arbejdspladsen via Trivsels-Telefonen – Se her hvordan:

Trivsel på arbejdspladsen

Trivsel på arbejdspladsen er under pres…

Oplever I også på grund af Corona at medarbejderne er opslidte og I mangler trivsel i organisationen? Er jeres medarbejdere og ledere også ved at være tyndslidte på grund af hjemmearbejdsplads? Og går det ud over deres trivsel?

Er I ved at miste følingen med distanceledelse og medarbejdernes trivsel på hjemmearbejdspladsen? Og har I måske en oplevelse af at jeres medarbejdere på nu er nået et punkt hvor de er Corona-udmattede og hvor det går ud over både jeres sammenhængskræft og medarbejdernes trivslen?

Så er Trivsel-Telefonen måske lige det I har brug for!

Ring og book et GRATIS møde og hør mere om hvordan i kan skabe bedre trivsel på jobbet og arbejdsglæde nu på tlf.: 60 71 02 75

Eller send mig også gerne en direkte mail på:info@copenpsyk.dk

HVAD FÅR I UD AF AT HAVE TRIVSELS-TELEFONEN HOS JER?

  • Støtte til jeres ledere og værktøjer til ledelse på distance
  • At få en ventil pga. Corona-udmattelsen
  • Motivere, engagere og opmuntre jeres ledere og medarbejderne
  • Forebygge mistrivsel og skabe øgede ressourcer for alle
  • At håndtere sociale- og psykiske udfordringer ved hjemmearbejdspladsen
  • At løfte arbejdsglæden og humøret på hjemmearbejdspladsen
  • At få gode råd til engagementet og effektiviteten

Kom Mobning, Seksuel Chikane og Stress til livs

Har I et arbejdsmiljø, hvor medarbejdere ofte har for meget at lave og arbejder med skarpe deadlines? Føler de sig til tider presset? Er det vigtigt for arbejdet, at medarbejderne trives godt, og at de føler sig værdsat?

Vil I kortlægge omfanget af mobning, sexisme og seksuel chikane på arbejdspladsen?

Hvis du kan nikke genkende til ovenstående, og måske endda oplever et stigende antal sygemeldinger på grund af psykiske belastninger, kan Trivsels-Telefonen også hjælpe jer.

HJÆLP TIL TRIVSEL OG ARBEJDGLÆDE HOS JER

Trivsels-Telefonen er et tilbud til virksomheder, der ser deres medarbejdere som deres vigtigste aktiv og ønsker hjælp til at fremme trivslen og styrke motivationen og arbejdsglæden.

Trivsels-Telefonen er en hotline-ydelse hvor jeres medarbejdere kan henvende sig ganske anonymt samtidig med, at I som virksomhed får en temperaturmåling på, hvordan det stå til med trivslen blandt jeres ledere og medarbejder.

Motivation og arbejdsgnisten kan være særlig svær at nå på distance er min erfaring og derfor er der behov for ekstra hjælp til at opretholde de psykiske ressourcer og et sted for alle, hvor de kan hente mental støtte og opløftning.

HJÆLP TIL DISTANCE-LEDELSE OG TRIVSEL PÅ ARBEJDSPLADSEN

Jeg hedder Lene og står bag CopenPsyk og har udviklet Trivsels-Telefonen til gavn og glæde for medarbejder og ledere. Netop for at støtte alle hjemsendte i de svære psykiske spørgsmål og dilemmaer der er.

Samtidig ønsker jeg også at understøtte jeres trivsel på hjemmearbejdspladsen. Ideen er samtidig at skabe en hjælp-til-selvhjælp-kultur hos jer og jeres medarbejder og ledere, som både er akut og har en forbyggende karakter.

Udviklingen af Trivsels-Telefonen er baseret på mine mange års psykologisk praksis og telefon-rådgivnings-erfaring med psykisk sårbare og arbejde med trivsel, ledelse og psykisk arbejdsmiljø i mere end 15 år ude i virksomheder og organisationer, institutioner.

Viste du at nylige undersøgelser viser at:

  • 90 % har oplevet, at deres medarbejdere er mentalt påvirkede af Corona. 81 % oplever det som udfordrende at skabe relationer og tillid virtuelt.
  • 67 % er usikre på, hvordan de skal kommunikere mest hensigtsmæssigt med deres medarbejdere og kollegaer under krisen.
  • 33 % af medarbejder i undersøgelsen vurderer, at deres leder ikke er særlig effektiv på distancen.

IDEER TIL TRIVSEL PÅ ARBEJDSPLADSEN – SÅDAN FUNGERER TRIVSELS-TELEFONEN

Trivsels-telefonen er en forebyggende indsats, som hjælper med akutte udfordringer som medarbejderne oplever i løbet af arbejdsdagen og i hverdagen. Trivsels-Telefonen er en tjeneste I kan anvende, alt efter behov. I bestemmer selv i hvilket omfang Trivsels-Telefonen skal holde åbent hos jer. Trivsels-Telefonen er en abonnementsordning, som yder hjælp til selvhjælp.

Trivsels-Telefonen kan søsættes i en periode på6 måneder, og er åben når det passer jer, f.eks. 1 gang om ugen á 2 timer, på et fast aftalt tidspunkt. Hertil følger evaluering og anonymt feedback til HR/ledelsen og/eller arbejdsmiljøteamet.

HVORDAN FÅR VI HJÆLP TIL TRIVSEL PÅ JOBBET?

Når jeres organisationen og virksomhed er koblet op på denne abonnement-service, uanset om det er 2, 4 eller flere timer om ugen I anvender Trivsels-Telefonen, så får I 2 GRATIS evalueringsmøder og statusrapport årligt på, hvilke problemstillinger og udfordringer medarbejderne har – på den måde forebygger I og tager et socialt ansvar CSR. Derudover fastholder I værdifulde medarbejderne på den lange bane og styrker den sociale kapital på distance.

ARBEJDSGLÆDE OG TRIVSEL

Ring og book et GRATIS møde og hør mere om hvordan i kan skabe bedre trivsel på jobbet og arbejdsglæde nu på tlf.: 60 71 02 75

Eller send mig også gerne en direkte mail på:info@copenpsyk.dk

Ser frem til at høre fra dig 😊

Du kan også læse mere om Trivsels-Telefonen på www.trivselstelefonen.dk her.

Trivsels-Telefonen hjælper medarbejderne med:

  • At støtte og rådgive medarbejderne i at håndtere en travl hverdag
  • At rådgive medarbejderne med at løse konflikter
  • At blive bedre til at kommunikere
  • At give en anonym mulighed for at diskutere arbejdspladsen

Trivsels-Telefonen hjælper virksomheden med:

  • At få et indblik i “hvor skoen trykker” hos medarbejderne
  • At reducere sygefraværet
  • At forebygge sygemeldinger forårsaget af stress
  • At forebygge sygemeldinger forårsaget af mobning
  • At forebygge sygemeldinger forårsaget af seksuel chikane
  • At øge motivationen hos medarbejderne
  • At fastholde medarbejderne ved at øge arbejdsglæden

Ring eller skriv gerne til mig nu for at få uddybet hvordan jeg helt nøjagtigt kan hjælpe jer:

Tel: 60 71 02 75 eller e-mail: info@copenpsyk.dk